reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Spacek

Michal Spacek

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

, Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáNázoryMoje básneSúkromnéPribehy

reklama

Moje básne

Epilóg

Michal Spacek

Epilóg

  • 6. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 234x
  • 0
Cesta

Michal Spacek

Cesta

  • 11. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 139x
  • 0
Gaia

Michal Spacek

Gaia

Hla deti prekliate, čo nevidíte raj, čo vyhnane ste boli, v pustý šíri kraj. Čo neviete cítiť silu vôkol seba, čo zničíte všetko čo vám nie je treba.

  • 18. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 0
Krása

Michal Spacek

Krása

Dostal som nápad že krásu nájdem, netúším však či ľudskú má tvár. Rozmýšlam vduchu, kam asi až zájdem či čaká ma smola či nebodaj zdar?

  • 16. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 258x
  • 2
&Na hrane

Michal Spacek

&Na hrane

Kroky naše v každý deň cez život nás vedu. V mysli nosím taký sen chcelo by to zmenu.Kam sa vydať, kam mám ísť, i krok začínal pádom.Zrazu som sa odhodlal, sám si budem pánom.

  • 11. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 207x
  • 0
reklama
Chladná krása

Michal Spacek

Chladná krása

Vidím ženu s kusu skaly Vytvor práce mocných rúk. Odraz smútku v krásnej tvári Afrodita v silách múk. ....... .... ..

  • 7. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 484x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu